Masina timpurilor

Asta e masina care nu te lasa niciodata

joi, 4 iunie 2009


Eu cu cine ar trebui sa votez?


Cu totii stim ca urmeaza alegrile europarlamentare, dar pana in momentul de fata inca nu am reusit sa ma decid cu cine sa votez. Aceasta problema inca nu am reusit sa o rezolv. Pare a fi una foarte grea deoarece toti candidatii din Iasi precum Catalin Turliuc, Ghibu, Catalin Ivan sau Tudor Luchian nu au iesit in presa sa demonstreze ca merita votul meu. Parca stau ascunsi si le este frica sa iasa in fata cetatenilor si sa ne "cerseasca" votul asa cum au facut-o pana acum. Sincer pe langa panourile electorale, sau afisele lipite pe perete unul peste celalalt si care aproape cad pe jos nu am vazut nimic interesant. Nici o emisiune televizate, nici o dezbatere politica in direct in care ei sa fie invitati la emisiuni. Oare sa fie din cauza bugetelor mici pentru aceasta campanie asa de slaba, sau doar vor sa arate prin modul lor de a-si face campanie ca sa vor reprezenta Romania in Parlamentul European?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu